////بررسی امکانات مرسدس بنز AMG C63 S

بررسی امکانات مرسدس بنز AMG C63 S

بررسی امکانات مرسدس بنز AMG C63 S

آنچه که معمولا از یک سدان متوسط انتظار می رود، برآوردن نیازهای روزانه است. خرید کردن، رساندن بچه ها به مدرسه و شاید یک سفر آخر هفته ایی کوتاه.

اما عاشقان رانندگی ، سرعت و هیجان شاید به چیزی فراتر از این نیاز داشته باشند. چرا که نه؟! هیجان رانندگی میتواند بین تمام اتفاقات روزانه هم همراه شما باشد! چیزی که این سدان متوسط لوکس اروپایی به شما هدیه می دهند. باید دید در نهایت می تواند هم زندگی که شما دارید و هم زندگی را که میخواهید داشته باشید را بهتر مدیریت کند.

مرسدس AMG C63 S  2017

مرسدس AMG C63 S 2017

مرسدس در C63 میخواهد با ارایه یک پکیج کامل قیمت 118 هزار دلاری آن را تا حدی توجیه کند. یک کابین مشکی با ترکیبی از چرم ناپا و فیبر کربن  با 13 بلندگو، رینگ های 19 اینچی و سقف پانورامیک از جمله امکانات آن می باشد.

در زیر کاپوت یک موتور چهار لیتری با دو توربو هشت سیلندر با توان خیره کننده 502  اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر وجود دارد. یک گیربکس هفت سرعته هوشمند کار انتقال قدرت به چرخهای عقب را بر عهده دارد. یک قفل دیفرانسیل هوشمند نیز از سوختن چرخ های عقب زیر این توان وحشتناک در هنگام هرز گردی جلوگیری میکند. نسبت توان به وزن نیز 282 اسب برای هر تن است.

فضای کابین و راحتی

این مرسدس صندق عقبی 435 لیتری برای شما فراهم کرده که تقریبا برای یک خانواده 4 نفره کافی بنظر میرسد. صندلی های عقب نیز کافی است و شاید در بخش زانو ها کمی برای افراد بلند قد راحتی لازم وجود نداشته باشد. تنظیمات هوای دیجیتالی برای سرنشینان عقب از

و خروجی برق 12 ولتی نیز از ویژگی های مثبت این کابین است. با توجه به اسپرت بودن صندلی ها ی جلو خبری از میز و یا کیف پشت صندلی نیست. ضمن اینکه این صندلی ها تا حدی سفت هستند و امکان تنظیم زیادی هم ندارند ولی با این وجود سه حافظه برای پیدا کردن حالت مناسب رانندگی وجود دارد.

سیستم کنترل یکپارچه با یک موس در وسط کنسول با یک ال سی دی 8 اینچی تقریبا همه ی تنظیمات را یک جا برای شما فراهم کرده و از شلوغی داشبرد با دکمه های زیاد خبری نیست.

مواد استفاده شده در کابین در بالاترین حد ممکن است اما روی داشبرد می توانست کمی نرم تر از این باشد.

رانندگی

با وجود قرار گرفتن لیور تعویض دنده ها در پشت فرمان شما همان حس یک C کلاس را در C63  حس خواهید کرد.

با وجود پنج حالت رانندگی قابل انتخاب راحت، اسپرت، اسپرت پلاس و مسابقه ایی شما میتوانید خودرو را مطابق با نیاز خود هماهنگ کنید. در حالت راحت سیستم فنر بندی در نرم ترین حالت ممکن قرار میگیرد که حتی در این حالت هم خیلی نرم نیست. با این وجود مرسدس شاید راحت ترین رانندگی را در این کلاس عرضه میکند. با وجود سیستم های کنترلی فراوان و انواع رادارها و سیستم های پیشگیری از تصادف تقریبا این ماشین خودش را می راند.

تعویض دهنده ها خیلی نرم انجام میگیرد و به سرعت خودش را با نوع رانندگی شما منطبق می سازد. با وجود موتور پرقدرت این ماشین در جاده به سرعت شتاب می گیرد و عاشق جاده های خلوت است. در این خودرو شما در حالت راحت نیز میتوانید صدای اگزوز ها را فعال کنید و از صدای آن فرای حالت رانندگی لذت ببرید اما آنچه که میتواند این صدا را تحت شعاع قرار دهد نفوذ صدای لاستیک ها به داخل ماشین است که بخصوص در جاده های بی کیفیت تقریبا شما صدایی از اگزوز ها نمی شنوید.

میزان مصرف سوخت ترکیبی این ماشین حدود 13 لیتر در صد کیلومتر بود که بیش از رقم ادعایی کارخانه 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر است.

اما این مرسدس به خوبی از پس وظیفه خود برمی آید. یک رانندگی راحت و نرم در هنگام انجام وظایف روزانه و یک رانندگی اسپرت کاملا راضی کننده ، برای آنچه که شما خواسته ایید.

ترجمه: ب.دلاوری به نقل از caradvice

بررسی خودرو

ثبت ديدگاه