بزرگترین برندهای لوازم آرایشی دنیا

بزرگترین برندهای لوازم آرایشی دنیا

برندهای معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح دنیا وجود دارد، که در اینجا در مورد بزرگترین آنها و ارزش برندشان اشاره می کنیم.

برترین ها: برندهای معروف و متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح دنیا وجود دارد، که در اینجا در مورد بزرگترین آنها و ارزش برندشان اشاره می کنیم:

۱۴٫ لورئال (L’Oréal) ، لورئال، فرانسه

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۱۷۹۷۴۱ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۳۰ درصد

گروه لورئال بزرگترین شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در دنیاست که توسط اوژن شولر در سال ۱۹۰۹ تأسیس شد. این برند روی محصولات مربوط به رنگ مو، مراقبت از پوست، ضدآفتاب، لوازم آرایشی، ادکلن و مراقبت از مو متمرکز است. محصولات لورئال پاریس، اومبرل، گارنیه، میبلین، ویشی و … از محصولات مصرفی این برند هستند. جنیفر لوپز، اندی مک دوول، اوانژلین لیلی، کلودیا شیفر، ایشواریا رای، فریدا پینتو و بسیاری از چهره های مطرح تابحال سخنگوی محصولات آرایشی و زیبایی این برند بوده اند.


۱۳٫ اوون (Avon) ، محصولات اوون، ایالات متحده آمریکا

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۱۹۸۱ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۲۷ درصد

 

کمپانی محصولات اوون یک تولیدکننده و توزیع کننده آمریکایی محصولات زیبایی، خانگی و مراقبت شخصی است که در ۱۴۰ کشور دنیا محصولاتش را می فروشد. این شرکت دومین شرکت بزرگ محصولات آرایشی است.


۱۲٫ اورال-بی (Oral-B)، پراکتر و گمبل، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۲۳۴۶ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۶ درصد

اورال-بی برند محصولات بهداشتی دهانی مانند مسواک، خمیردندان، دهان شویه و نخ دندان است. این کمپانی در سال ۱۹۵۰ توسط دکتر رابرت هیوستون دندانپزشک تأسیس شد.


۱۱٫ اِسته لودر (Estée Lauder) ، استه لودر، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۳۵۴۵ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۱۸ درصد

استه لودر، یک خانم تاجر آمریکایی بود که به همراه همسرش، یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم آرایشی را تأسیس کرد. او تنها زنی بود که در لیست پرنفوذترین تجار نابغه قرن بیستم مجله تایم جای گرفت. او مدال آزادی ریاست جمهوری را نیز دریافت نمود.


۱۰٫ اولی (Olay) ، پراکتر و گمبل، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۳۵۹۳ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۶ درصد

این کمپانی آمریکایی تولید محصولات پوستی، یکی دیگر از برندهای متعلق به پراکتر اند گمبل است.


۹٫ کرِست (Crest) ، پراکتر و گمبل، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۳۶۸۰ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۹ درصد

کرست برندی از خمیر دندان است که توسط پراکتر اند گمبل در آلمان تأسیس شد و در سطح جهانی به فروش می رسد. این خمیر دندان در بعضی از کشورهای اروپا با نام Blend-A-Med فروخته می شود و در کشورهای دیگری همچون سوئد، بلژیک، هلند، برزیل، نیجریه، کلمبیا و … با فرمول های مشابهی تحت برند اورال-بی فروخته می شود.


۸٫ ناتورا (Natura) ، لوازم آرایشی ناتورا، برزیل

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۳۷۰۷ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۱۲ درصد

شرکت ناتورا سازنده برزیلی محصولات زیبایی، لوازم خانگی و بهداشت شخصی، مراقبت پوست، ضدآفتاب، لوازم آرایشی، ادکلن و محصولات مراقبت مو است که در سطح دنیا این محصولات را می فروشد.


۷٫ کلینیک (Clinique) ، استه لودر، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۴۰۰۰ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۱۷ درصد

برند کلینیک توسط اِولین لودر، عضوی از خانواده استه لودر تأسیس شد و خط تولید خود را گسترش داد. برند کلینیک تولیدکننده محصولات مراقبت پوست، لوازم آرایش، ادکلن و صابون و شامپو است.


۶٫ داو (Dove) ، یونیلیور، بریتانیا

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۴۹۲۷ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۵ درصد

این برند که به Unilever تعلق دارد محصولات بهداشتی تولید می کند که این محصولات در بیش از ۳۵ کشور دنیا فروخته می شوند. لوگوی این برند همانطور که از نامش پیداست یک کبوتر است.


۵٫ لانکوم (Lancôme) ، لورئال، فرانسه

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۴۹۸۲ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۲۰ درصد

لانکوم پاریس، برند لوازم آرایشی لوکس فرانسوی است که در سطح بین المللی محصولاتش را به فروش می رساند. این برند از سال ۱۹۶۴ متعلق به کمپانی لورئال است و محصولات مراقبت پوست، ادکلن و لوازم آرایشی به قیمت های بالا می فروشد.


۴٫  ، لورئال، فرانسه

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۵۴۲۹ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۲۲ درصد

گارنیه یک برند لوازم آرایشی متعلق به لورئال است که محصولات مراقبت از پوست و مو مانند رنگ مو، شامپو و حالت دهنده مو تولید می کند. این محصولات در کشورهای متعددی در سطح دنیا به فروش می روند و بعضی از خط تولید های آن برای انواع مختلف پوست و فرهنگ مناسب است.


۳٫ نیوآ (Nivea) ، بیرسدورف، آلمان

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۶۳۲۲ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۳۶ درصد

برند نیوآ محصولات مراقبت از پوست و بدن تولید می کند و مالک آن شرکت آلمانی بیرسدورف است. این شرکت در سال ۱۸۸۲ توسط کارل پل بیرسدورف داروساز تأسیس شد. در سال ۱۹۰۰، مالک جدید آن، اسکار تروپلوویتز، با اوسریت، امولسیون آب و روغنی به عنوان کرم پوستی تولید کرد که اولین امولسیون ثابت و پایدار در نوع خود بود. این مبنایی برای اوسرین و بعداً نیوآ شد. نیوآ کلمه ای لاتین به معنای “سفیدبرفی” است. برند نیوآ بخاطر استفاده از عطر در محصولاتش معروف است.


۲٫ کولگیت (Colgate) ، کولگیت پالمولیو، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۱۷۲۵۰ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۱۵ درصد

این کمپانی آمریکایی، لوازم خانگی، بهداشتی و شخصی مانند صابون، شوینده و محصولات بهداشتی دهانی تولید و توزیع می کند.


۱٫ ژیلت (Gillette) ، پراکتر و گمبل، ایالات متحده

ارزش برند در سال ۲۰۱۳: ۱۷۸۲۳ میلیون دلار

درصد تغییر ارزش برند از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۳: ۶ درصد

کمپانی ژیلت تولیدکننده تیغ خودتراش و محصولات بهداشتی مردانه دیگر است که در سال ۱۹۰۱ توسط شرکت پراکتر اند گمبل تأسیس شد. از چهره های معروف سخنگوی ژیلت می توان به راجر فدرر، تایگر وودز و تیه ری هانری اشاره کرد.

نظرات شما :

:: ارسال نظر