////نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 – ماشین جدید

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 – ماشین جدید

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 - ماشین جدید

نمایشگاه فرانکفورت نشان می دهد این آخر هفته، و با آن مجموعه ای بسیار زیبا از اتومبیل، کامیون، وانت، حمل و نقل شهری، تاکسی های پرواز و غیره می رود. پس از نگاهی به خودروهای مفهومی، اتومبیل های ورزشی، کامیون های کامیون و کامیون ها و SUV ها، ما هنوز بسیاری از عکس های برتر نمایشنامه های جهانی، کلاسیک، سه چرخ، کامیون و خیلی چیزهای دیگر را نشان می دهیم. پس ما پیشنهاد IAA این سال را پیشنهاد می دهیم، ما یک گالری نهایی را به شما ارائه می دهیم.

یک نمایش فوق العاده

نمایشگاه فرانکفورت 2017 با بهترین نمایش هایی که ما در زمینه پیشروی فناوری های پیشرفته و پیش بینی های جدید (گاه عجیب و غریب) در زمینه تحرک دیدیم، شاهد آن بوده ایم. این نمایش همه چیز را از نگاه اول به سوپر کلاسیک F1 پیشرفته مرسدس-AMG، تا آخرین خودروهای پروازی و شاتل VTOL، به سرعت به جلو مانند Renaults و مستقل از Audis در نظر گرفته است.

هوندا اعلام کرده است که هر یک از مدل های جدید اروپایی این خودرو دارای فن آوری الکتریکی، همه فن آوری های الکتریکی، موتور الکتریکی، نمایشگاه ژاپنی Aspark نشان می دهد که چه چیزی ممکن است سریعترین ماشین جاده در جهان باشد (اگر چه سریعترین از 0-400-0 نیست)، و بازیکنان عمده مانند مرسدس بنز و BMW نشان دهنده آخرین پیشرفت های مفهومی برنامه های توسعه برق خود هستند.

پس از بررسی همه این داستان ها در مقالات فردی و گالری های قبلی، ما خود را در یک گالری باقی مانده از عکس های استفاده نشده خیره کردیم، بنابراین ما می دانستیم که آخرین نگاهی به فرانکفورت داشتیم. برخی از نکات برجسته ما قبلا مورد بررسی قرار نگرفته است:

مرسدس GLC F-Cell

مرسدس GLC F-Cell

مرسدس بنز GLC F-Cell دارای یک سلول سوختی هیدروژن و باتری لیتیوم یون 13.8 کیلووات ساعت است

مرسدس آخرین اتمام را در GLC F-Cell بر روی GL-F-Cell قرار داده بود و به SUV الکتریکی تبدیل شد به مکان اصلی در خارج از سالن فرانکفورت، چند نقطه از Volocopter چشمگیر. مدل نشان می دهد هنوز یک وسیله نقلیه پیش تولید شده است، هرچند استتار جابجا شده است. این ویژگی چیزی است که دایملر نخستین ترم دنیا را ترکیبی از فن آوری الکتریکی باتری سلول سوختی و پلاگین باتری می نامد، که ترکیبی از مزایای هر دو رسانه ذخیره سازی برای بیش از 300 مایل از محدوده، 272 مایل (437 کیلومتر) از مخازن هیدروژنی و 30 (49 کیلومتر) از باتری لیتیوم یون 13.8 کیلووات ساعت به عنوان NEDC. یک سیستم مدیریت هوشمند قدرت را از دو منبع به موتور الکتریکی 197 اسب بخار (147 کیلووات) هدایت می کند.

F-Cell دارای محدودهی قویتری نسبت به خودروهای الکتریکی مدرن، توانایی رانندگی با باتری الکتریکی، رانندگی هیدروژنی خنک و زمان سوخت رسانی کوتاه مدت هیدروژن است، و این باعث می شود که هر دو عملیاتی و سازگار با محیط زیست باشد. مرسدس می گوید که مهندسان آن گام های نهایی را برای تولید، که در برمن، آلمان برگزار می شود، می گیرند.

Trasco B4 A-Kip Hybrid Limousine

Trasco B4 A-Kip Hybrid Limousine

یکی دیگر از خودروهای لوکس از برمن: تریسکو B4 A-Kip Hybrid Limousine، اقدام به کاهش میزان عملیات، مگر اینکه شما اتفاق می افتد که یک مقام عالی رتبه دولتی یا فوق العاده جاسوسی بین المللی است. Trasco در فرانکفورت قرار گرفته است تا ترکیبی از نیروی زرهی و محیط زیست را در این BMW 740Le xDrive iPerformance برجسته نماید. قدرت می آید از تقسیم هیبریدی سوخت بی اهمیت BMW، و Torsco B4 armoring یک سطح حفاظتی سبک، “ضد سرقت” را فراهم می آورد که Trasco می گوید برای تهدیدات جاری مانند جرم و جنایت خیابانی و اعتراضات خشونت آمیز بهینه شده است. سدان BMW بزرگ با رنگ سیاه و رنگ سیاه و شیشه ای ضعیف، به نظر می رسد بخشی از یک ماشین زره پوش ساخته شده برای صاحبان مقامات و مستعمره ها است.

تطبیق اِتاکسی با تحرکات شهر

Adaptive City Mobility shows its City eTaxi

Adaptive City Mobility shows its City eTaxi, a lightweight, all-electric three-seater with battery swapping structure

ثمره پروژه تحرک شهری Adaptive City، که توسط دولت آلمان پشتیبانی می شود، شهر eTaxi یک مفهوم تاکسی سبک و همه جانبه برای مراکز شهری است. شاسی آلومینیومی آن، سلول مسافری کامپوزیت و اجزای پلاستیکی وزن خود را تا 1،213 پوند (550 کیلوگرم) حفظ می کنند. این خودرو یک صندلی راننده را جلو و دو مسافر در عقب قرار می دهد و دو تا چهار چمدان را در تنه کوچک “کوله پشتی” نگه می دارد.

باتری های City eTaxi در کف ذخیره می شوند، همانطور که در EVs رایج است، تنها در داخل یک سینی ذخیره سازی کشویی قرار می گیرند که اجازه می دهد تا به راحتی حذف و تعویض شود. هر ماژول باتری می تواند به سرعت توسط دسته آن خارج شود و برای یک ماژول شارژ شده جایگزین شود، به طوری که تاکسی به سرعت “سوخت” را بدون نیاز به خارج شدن از خیابان ها برای ساعت ها پایان می دهد. نرم افزار مدیریت ناوگان، تمام تاکسی ها، ایستگاه های شارژ باتری و کاربران نهایی را متصل می کند و به طور موثر تاکسی هایی را که در آنها مورد نیاز است، هدایت می کند.

شهرک eTaxi با استفاده از پنجره های پلاستیکی بزرگ و طراحی جمع و جور، مانند یک نسخه غیر اختصاصی، نسخه مدرن از آینده ایده Smart Vision EQ ForTwo را احساس می کند. ACM آن را تصدیق می کند و شاید یک ناوگان از انواع وسایل نقلیه مختلف مبتنی بر تکنولوژی مشابه استفاده می کند، نه تنها برای مسافرت های مسافرتی، بلکه برای حمل بار، میزبانی تورهای شهر و خدمت به دیگر اهداف استفاده می شود.

مشاهده نمایشگاه فرانکفورت در گالری زیر:

کلمات کلیدی: نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017, ماشین جدید, وسایل نقلیه الکتریکی, ماشین های مسلح, سوخت سلولی,نمایش موتور فرانکفورت 2017, مرسدس بنز, BMW, eTaxi, new cars, بررسی خودرو, نمایشگاه ببین المللی ماشین, ماشین های هوشمند, خودروهای برقی

ثبت ديدگاه