///نیسان نسیمو را به یک برند با مدل های بیشتر تبدیل میکند

نیسان نسیمو را به یک برند با مدل های بیشتر تبدیل میکند

نیسان نسیمو را به یک برند با مدل های بیشتر تبدیل میکند

نیسمو نام شناخته شده ایی در دنیای موتور اسپرت است. اما نیسان تا سال 2013 اقدامی در جهت معرفی آن به عنوان یک زیر شاخه مستقل انجام نداده، و تنها سه مدل جی تی آر و 350Z و جوک تحت این برند معرفی شده اند. اما نیسان تصمیم های جدی برای تغییر گرفته است.

بخش بازرگانی و بازار ماشین های نسیمو هم راه اندازی شد تا به سرعت تعداد ماشین هایی که قرار است به نشان نسیمو مزین شوند مشخص گردد. البته تیم نیسان از اینکه این ماشین ها دقیقا چه شکلی باشند هنوز خبری منتشر نکرده است. این بخش ماشین های با عملکرد بالای نیسان قرار است سالانه 15000 اتومبیل روانه بازار های ژاپن، آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه کند.

نیسان نسیمو را به یک برند با مدل های بیشتر تبدیل میکند

با یکپارچه سازی مدلهای نیسان و نیسمو و بهبود عملکردی مدل های معمولی و خانوادگی نیسان به مدل های حرفه ایی و تمام اسپرت، نیسان امیدوار است که زمان تولید را تا جای ممکن کاهش دهد. در عین حال که می تواند بازار های بیشتری تحت پوشش بگیرد.

“به عنوان یک زیر برند از  نیسان، نسیمو مدلهای اصلی نیسان را بهبود می بخشد. با ترکیب تجربه گروه نیسان و ماشین های جاده ایی نیسمو خریداران بیش از گذشته از ماشین های نیسان لذت خواهند برد.” این مطالب را تاکاو کاتاگیری(Takao Katagiri) مدیرعامل بخش موتور اسپرت نیسان در یک کنفرانس خبری عنوان کرد.

نیسان نسیمو را به یک برند با مدل های بیشتر تبدیل میکند

انتظار میرود از امسال یا اوایل سال آینده ماشین های بیشتری با برند نسیمو در نمایشگاه های نیسان در سرتاسر جهان ببینیم. موفقیت بخش M ب ام و، RS آئودی و AMG مرسدس نشان میدهد مردم دوست دارند تا نسخه های اسپرت و سریعتری از ماشین هایی عادی خود داشته باشند. به نظر میرسد نیسان با الگو برداری از این پیشینه موفق سایر کمپانی ها بدون فکر کردن و زحمت خاصی مسیر موفقیت را در پیش گرفته است.

ترجمه: ب.دلاوری

منبع: Newatlas

خودرو

 

ثبت ديدگاه