////هواپیمای تک موتوره پایپر 2011 در کلرادو piper PA-46-350p in corolado

هواپیمای تک موتوره پایپر 2011 در کلرادو piper PA-46-350p in corolado

هواپیمای تک موتوره پایپر 2011 در کلرادو piper PA-46-350p in corolado

هواپیمای جت منطقه ای پایپر برای افزایش سرعت در حمل و نقل ، این هواپیما که تک موتوره می باشد، در ایالت کلردادوی  کشور آمریکا ساخته میشود،

اطلاعات اویونیکی آن به صورت زیر است.

– دارای سه صفخه نمایش گارمین G1000 با GFC700 و چشم انداز مصنوعی

– توربو شارژ 350 اسب بخار و موتور لایکومینگ

– آپشن مشاهده نمودار Jeppesen 235

-آپشن 268 گارمین رادار آب و هوای GWX68

-آپشن XM 269 آب و هوای ماهواره ای و موسیقی

-آپشن KTA-870 295 سیستم ترافیک

-آپشن 298 پرواز  به زد  یخ زدگی شناخته شده

– آپشن TAWS-B 450  سیستم آگاهی زمینی

اطلاعات داخلی

– تهویه هوا

– نتظیم فشار

-6صندلی با امکان جدید و کمک دسته کابین خلبان

-فرش زیرپایی

توضیحات اضافی

رنگ سفید مانند برف در بالا قرار دارد

پایین رنگ مشکی و قرمز

هواپیماهای ملخی برای پرواز در ارتفاعات پایین طراحی شده اند و برای خدمات توریستی مسافرتی مسافت کوتاه استفاده میشوند.

عکس کابین خلبان هواپیمای تک موتور پایپر

دیگر، خانه ها و آپارتمانهایی که نه تنها امکانات، بلکه قیمت آنها نیز همپای خانه هایی در محلات شیک شهرهای اروپا و امریکا است نیز دیگر عجیب نیستند.

حالا دیگر نه تنها خیابان های ایران، بلکه کم کم آسمان ایران شاهد پول های میلیونی و میلیاردی است که برخی از ایرانیان خرج «هواپیماهای شخصی» خود میکنند.

شاید وسایل نقلیه «چرخ دار» هیجان خود را از دست داده است و بسیاری «میلیون های» خود را خرج خرید هواپیمای شخصی در ایران میکنند.هیجان انگیزتر و تا حدی هم از مازراتی ارزانتر!
موضوع دارد آنقدر در بخشی از ثروتمندان ایران داغ میشود که کمپانی های فیلیپینی سایت ها و صفحاتی در شبکه های اجتماعی با هدف جذب مشتری های ایرانی برای آموزش خلبانی ایجاد کرده اند.

دیگر خرید هواپیما، خرید قطعات یدکی و بیمه کردن هواپیما و یافتن تمام خدمات لازم برای هواپیمای شخصی کار سختی نیست. فقط کافی است چند صد میلیون پول اضافه در حساب بانکیتان داشته باشید و ماهانه هم البته چند میلیون برای خرج و مخارج نگهداری از این اسباب بازی های تازه مد شده در ایران کنار بگذارید.

یک فروشنده هواپیمای شخصی به یکی از روزنامه نگاران در ناظران که خود را یک مشتری معرفی کرده است میگوید:

هواپیمایی که کارآمد باشد و سرعت خوبی داشته باشد از 100 هزار یورو شروع میشود که میشود حدود 420 میلیون، 30 میلیون هم خرج گمرکتان میشود، 15 میلیون هم خرج حمل و نقل، تا لحظه تحویل حدود 600 میلیون تومان برایتان خرج برمیدارد، اگر مدلهای بهتر بخواهید قیمت بالاتر میرود. این هواپیماها ساخت ایتالیا و جمهوری چک هستند، گرانترها هم ساخت آلمان.

برای نگهداری هواپیما هم باید به یک فرودگاه نزدیک محل زندگی خودتان هواپیما را بسپارید که آنها آشیانه در اختیار شما میگذارند و کار نگهداری هواپیما را هم به عهده میگیرند، هزینه نگهداری هم بنا بر محل زندگی شما متفاوت است مثلا در نزدیکترین فروگاهی که شما اجازه این سپردن هواپیمای خود را در تهران دارید که بین کرج و قزوین است حدود یک میلیون دویست هزار تومان ماهانه باید پرداخت کنید، فرودگاه مشهد 900 هزار تومان، شیراز 700 هزار تومان، تقریبا همه فرودگاه های کشور خدمات ارایه میدهند و با این هواپیما همه جای ایران میتوانید بروید. ما خودمان همه قطعات یدکی را نیز داریم که به شما بدهیم. روغن، لنت، ملخ و غیره که مصرف زیادی دارد همیشه داریم اگر قطعه خاصی هم نیاز داشته باشید در آلمان سفارش میدهیم و 5 روزه با دی اچ ال برای ما میفرستند. باید هواپیما را حتما بیمه کنید که آن کار را نیز مثلا بیمه آسیا انجام میدهد و البته چند بیمه دیگر که آن هم سالانه حدود 4 میلیون خرج دارد. با هواپیماهای ما، میتوانید از کیش تا تهران را حدودا 4 ساعت و نیم با یک باک پرواز کنید، سرعت این هواپیماها بیش از 200 کیلومتر بر ساعت است، ظرفیت آن نیز 2 نفر است.

ثبت ديدگاه